Include obiectivul nr 11.

El este un canon pe care mi-l voi impune pentru o cheltuiala nechibzuita si impulsiva pe care am facut-o la inceputul lunii septembrie. Mi-am cumparat 5 perechi de adidasi dupa ce cu o saptamana inainte mi-am cumparat altele doua. Stiu, nu mi-am mai cumparat de mult nimic de incaltat sau de imbracat cu exceptia blugilor. Dar asta nu este o scuza. Doua perechi erau suficiente. A fost o cumparatura obsesiv compulsiva. Comanda am anulat-o ulterior, dar modul in care am actionat impusiv nu este tolerabil.

Regulile de mai jos trebuie sa le citesc dimineata, sa meditez asupra lor iar seara trebuie sa-mi amintesc toate actiunile si sa verific daca ele au fost in spiritul regulilor sau nu.

Regula 1: Fii recunoscatoare pentru ceea ce ai.

Regula 2: Foloseste mai intai ceea ce ai la dispozitie (rezista tentatiei de a cumpara, folosindu-ti creierul).

Regula 3: Foloseste pana la ultima farama ceea ce exista in casa.

Regula 4: Reconditioneaza sau gaseste o alta utilitate lucrurilor inainte sa le arunci.

Regula 5: In cazul in care cumperi, cumpara lucruri de cea mai buna calitate care vor dura mult (evita sa cumperi ieftin si prost).

Lasă un comentariu