Sa nu mai gandesc de rau.

Sa las deoparte rautacismele si fricile.

Pare cel mai imaterial obiectiv dar sunt convinsa ca va avea un impact material. In momentul in care nu sunt stresata si frustrata, nu cumpar compulsiv, ci la obiect, respectand lista de cumparaturi.

Asa voi ramane doar cu gandurile de apreciere.

Este cel mai indraznet obiectiv. Mai ales ca de la inceputul anului traiesc lectii de viata care lovesc tare in ….mandrie. E o lupta a mea cu mine pentru a ma tempera si a lasa deoparte orgoliul. Nu am pretentia sa reusesc integral,  dar daca continui sa fiu vigilenta si sa-mi strunesc gandurile, cu siguranta imi voi struni si cheltuielile. Am experimentat cum e sa merg la cumparaturi dupa o disputa cu fratele meu si am vazut ce am facut: am cumparat mai mult decat aveam pe lista si am mai pus si 2 carti  plus doua flori in cos.

Lasă un comentariu