“Abia dupa ce am ajuns afara – privind la tot si realmente vazand mu – am stiut, in sfarsit. Am inteles subit de ce trebuie sa avem grija de lucruri doar pentru ca exista; suntem de o valoare nici mai mare, nici mai mica.” – Inima pura, minte iluminata – Maura O’Halloran

 

Am avut nevoie de timp pentru a-mi intelege si accepta viata. Au trecut cateva luni in care am invatat sa-mi cunosc limitele. Inca nu sunt pregatita sa scriu despre aceasta experienta. Experienta varstei de 44 de ani pe piata muncii din Romania. Acum iau lucrurile asa cum sunt.

Am continuat sa rambursez anticipat creditul pentru garsoniera. Daca viata mea nu va avea o cotitura brusca, voi avea sanse sa o achit pana in aprilie-mai 2019.

Notez constant cheltuielile.

Din pacate trebuie sa o iau de la inceput cu obiectivele. Lunile aceastea in care am cautat un alt loc de munca mi-au distrus focusarea pe reducerea consumului. Am fost fara energie. Dar am renascut. Cu masca pe fata de la 9 la 17. Cu alerta in minte ca toti din jur mint. O mare de colegi care te trag de limba pentru a-si aranja mai bine propria plapuma. Am invatat ca tot ce spun va fi utilizat impotriva mea. Ce am mai invatat? Sa tac si sa zambesc cand vad orice om in fata mea.

Obiectivul lunii iulie 2018 va fi utilizarea responsabila a intervalul de timp 6-7.30 . Adica? Sigur va fi legat de menaj. Si pentru ca tocmai am terminat de citit “Inima pura, minte iluminata” in care este povestita viata Maurei O’Halloran, am decis sa aplic concepte utilizate in manastirile zen in viata mea. Daca voi reusi sa le aplic dimineata, voi avea sanse sa continui si restul zilei.

Ce voi face? Curatenie luna cu mintea ancorata doar la ceea ce fac.

“In Japanese Buddhism, it is said that what you must do in the pursuit of your spirituality is clean, clean, clean. This is because the practice of cleaning is powerful.

Cleaning practice, by which I mean the routines whereby we sweep, wipe, polish, wash and tidy, is one step on this path towards inner peace. In Japanese Buddhism, we don’t separate a self from its environment, and cleaning expresses our respect for and sense of wholeness with the world that surrounds us.

Buddhism says the notion that you have your own personality is an illusion that your ego creates – and cleaning is a means to let go of this.

Sweep from the top to the bottom of your home, wipe along the stream of objects and handle everything with care. After you start cleaning your home, you can extend cleaning practice to other things, including your body. How you can apply cleaning practice to your mind is a question I want to leave unanswered, but if you practise cleaning, cleaning and more cleaning, you will eventually know that you have been cleaning your inner world along with the outer one.” – citat dintr-un ziar

Lasă un comentariu